San-ta Clauuus is co-miiiiiiing …to tooown!

Posted: Decembrie 11, 2007 in Other stuff

Vine Mosuuuu’ !!! Ha, am observat cu stupoare ca in fiecare an se pare ca sarbatorile incep din ce in ce mai devreme..sau cel putin forfota de dinainte. Anu asta i-a apucat pe toti de prin noiembrie, pana si Mos Nicolae a fost mai sarbatorit mai cu valva si mai mult decat in toti anii.. sau cel putin asa mi s-a parut mie. So, Christmas is coming :D !! This means presents , lot of food, carols, food again, cookies, many people you haven’t seen the whole year, a bunch of things .. macar este o data din an pe care nu o uit, de fapt nici daca as vrea nu as avea cum.

Tot orasul se innoieste .. stelute peste stelute, braduleti peste braduleti.. ba mai nou avem un ditamai bradu (care face concurenta celor din statele vecine si nevecine din Europa) care iti ia privirea, iti taie respiratia si te lasa profund marcat. Oare cat o mai fi costat si gramada aia de fiare?, care la inceput mi se parea un kitsch de toata frumusetea care „impodobea” cu atata „stil” Piata Unirii (centrul/inima orasului) si care in continuare imi da aceeasi senzatie in timpul zilei, cand pur si simplu este scaldat de soare. Trebuie sa recunosc ca am fost uimita si de luminitele de pe Magheru..da,da.. nu stiu ce parere aveti voi, dar parca sunt mai dragutze ca cele de anu trecut.. nu pot face comparatie cu alti ani, pt ca anul trecut m-a marcat mai rau, prin uratenia lor :D..

So, what did you get from Saint Nicholas? Nici macar nu apuci bine sa te gandesti ce ai primit, sa te lauzi la toti oamenii pe care ii cunosti ca deja vin alte sarbatori, mai importante si vin alte cadouri, alte griji. Totul mai nou se rezuma la cadouri, suveniruri, o amintire, ceva-ceva acolo care sa te faca sa nu uiti cumva ca a mai trecut un an fara sa fii bagat in seama de cei dragi.. Vrei, nu vrei, tot trebuie sa faci la randul tau un gest dragutz si sa oferi ceva la schimb, altfel e posibil ca la anu’ sa nu mai primesti nimic. Daca si Mosul ar fi la fel de darnic cu buzunarele mele nu ar fi nicio problema, dar numai cand ma gandesc la lista pe care o am in minte cu persoanele carora as vrea sa le impartasesc o particica din „bucuria” mea fatza de ei, ma cam morcovesc..nu de alta, da nu vrei sa uiti pe nimeni si vrei sa ii multumesti pe toti si vrei ca toata lumea sa fie fericita..si… si ……si. Pana si tarifele la telefonia mobila/fixa sunt mari.. dar deja ai zice ca nu imi permit nimic sau ca sunt o nefericita sau ca nu imi convine nimic :)).

Eh, e stresu de dinainte de sarbatori, nothing else.

I will be bec cu lista pt Mosu :D of course.. that will be a biiiiiiiig one :))

Comentarii
  1. Cadouri spune:

    Citind despre cadouri mi-am amintit de site-ul de unde mi-a cumparat iubitul meu un ursulet de plus ieftin :P

Lasă un răspuns

