donez rinichi

Posted: Decembrie 4, 2008 in D'ale mele
Etichete:,

Deci.. am prea multe cunostinte pe nume „Alexandru” sau „Alexandra” si pe toti ii strig la fel : Alex. tocmai voiam sa mentionez ca bunul prieten Alex aka Varus , mi-a atras atentia ca somez. nenea, imi pare rau, dar asta fac cel mai bine :P. ar trebui sa imi angajez sclav, pt a imi expune ideile pe foaie electronica aka pagina web aka „bloaga” pt ca uneori sunt mult prea obosita pt a mai si tasta ceva coerent. drept urmare, m-am gandit eu mai bine si .. dau urmatorul anunt : Angajez „Scriitor Consecvent Licentiat in Aburire pe Viitor” (adica SCLAV)! se ofera cineva? tb sa fie serios in munca pe care o presteaza, daca are si niste experienta in sclavie ar fi minunat; de asemenea, abilitatea de a scrie o fraza in englezoromana ar fi un alt plus.. si eventual carnet sofer categoria B sa aiba in posesie.. (de ce? poate il cooptez si pt transportarea mea catre/de la munca.. si asa imi dezvolt o afacere cu sclavi).

ofer bonuri de masa la schimb de prestari servicii si priviri languroase cu ochii inchisi.

ah, ma holbam azi pe un site si accidental am vazut „poza zilei„. e prea tare :)). va las si pe voi sa va delectati, nu doar eu. in rest, ma trece un pipi mic si iti multumesc <<shtoarfo care esti! prapadito! nu vezi „fah” ca iti trece tramvaiu printre picioare?>> pt reclama facuta „pa” blog. si de la tine primesc multe „clice”. se pare ca ma place lumea.. „ma place” cititorii tai ( intr-o numaratoare fireasca, avand in vedere agramatismul scos si printr-o simpla deductie matematica, cititorii tai „este” sub 50 :)).. glumeam).

astept cv-uri!

ps: titlul n-are nicio legatura cu contextul. nimic n-are legatura in capul meu acum. sinapsele mele au iesit de pe sina si nu mai coreleaza nimic. neuronii se agita (aia doi, saracii) si eu bag disclaimer : ” Imi cer scuze pt inconveniente, dar se pare ca pt moment intampin o situatie de natura tehnica. va rog reveniti in cursul zilei de astazi sau maine!” v-am pupat

Comentarii
  1. alx spune:

    ooo beav. ma faci atat de fericit. chioamfo! zdreanta drecu! hai ca ti-a intrat profesionalismu pa blog, da-ma drecu.

  2. beavy spune:

    cand ti-oi infige, prin puterea exemplului, un toc de 9 cm in partea dorsala, sa vezi tu atunci profesionalism!:)))

  3. Moflea spune:

    Asa de importante sunt top clikuriile inca t sa te certi, si eu am fost in top clikuri si nu mam luat de tine. Si ce are daca scri mai rar, macar sa scri nu sa renunti.

  4. beavy spune:

    :)) nu ma certam. alex mi-e prieten. uita-te la mondenii, la naomi si o sa vezi de ce vorbim asa. :D

  5. Ligia spune:

    Puii mei, deci avem noi fata de chinezi, sa ne faci sclavi? Fata esti cu capu? (Cat platesti pe ora? :)) Nu de alta dar am si carnet sofer categoria B, am si vechime, nu si directie, dar se rezolva…cumva….)
    Iti trimit CV pana diseara :)) sa-mi zici daca am concurenta.

  6. beavy spune:

    fata, pe tine nu te iau! tu ai carnet da nu conduci!! :))

  7. Spooky's Blog spune:

    Interesant! Apropo eu am un plaman, bine e cam plin de grudon si nicotina, da merge.

  8. Ramona spune:

    GUDRON.

  9. DANIEL spune:

    0760311919 DONEZ RINICHI TRANSPLANT 0760311919AM ANALIZE FACUTE TEST ABDOMINAL SINT SANATOS FARA PROBLEME MEDICALE GRP 01 RH POZ NON FUMATOR NON ALCDANIEL CONSTANTA 0760311919

Lasă un răspuns

