cum sa iti utilizezi mucii mai bine

Posted: Ianuarie 22, 2009 in D'ale mele, Sfaturi f utile
Etichete:

Acesta este cel de-al o sutelea post al meu.. in care vom vorbi despre muci! aaaah, daaaa.. muucii nostri dragi, de toate zilele. De ce am ales sa vb despre asta? pt ca ma „lupt” cu unul chiar in acest moment si imi distrage atentia de la orice gand frumos, extraordinar si bine gandit pe care l-as putea debita in acest moment. Toata atentia mi-a atras-o asta mic si mi-a facut mintea sa perceapa noi ganduri razlete, gelatinoase. Deci.. sa purcedem! Dupa cum ati observat exista mai multe tipuri de mucozitati nazale :

1. mucii enervanti (prea gelatinosi) : sunt usor de reperat si de extras. mai enervant e dupa, cand simti nevoia sa scapi de ei si nu vor sa mai ti se dezlipeasca de pe deget si singuru lucru pe care il reusesti e sa ii muti de pe un deget pe altu si tot asa.. pana cand te enervezi atat de tare incat acestia ajung cu gratie ori pe tricou, ori pe mobila bunicilor (pe care ei au pastrat-o 20-30-40-50.. n ani intacta), ori sub canapea, ori sub un scaun.. cu greu ii deslusesti dupa vreo luna, cand ii gasesti solidificati si sub alt aspect. ce poti face funny cu ei? apai, poti sa faci un concurs : cine ii ascunde cel mai bine?! e mai funny cand ii ascunzi in parul adversarului. iti tb mult antrenament si mult tact. ce castigi? doar satisfactie si eventual un sut in cur daca respectivu observa cat esti de fata.. (daca observa, e clar ca nu esti bun)

2. mucii aerodinamici : sunt cei mai dragalasi. nu forezi prea mult dupa ei si poti sa ii modelezi ca pe plastilina.. uneori, cand eram mai mica si fara creier, chiar ma gandeam daca plastilina o fi facuta din muci tratati chimic.. sper sa ma fi inselat. asea, revenind, acestor mucozitati le poti da orice forma doresti si chiar poti face concurs : „cine reuseste sa arunce mai departe ” sau „cine reuseste sa ii lipeasca pe perete”.. cu putina dexteritate, ii poti gasi tot acolo peste ceva timp.

3. muci de fier : sunt aia dupa care trebe sa foreeeezi, neneee.. de simti ca iti gadili cerebelu’. aceia au aspect de licheni uscati si eventual poti sa faci un colaj si sa ii prezinti la ierbarul de la biologie din nu-mai-stiu-ce-clasa. eventual poate primesti si vreun premiu pt noi descoperiri. poti primi o prima sau o nota mare, that’s the best part.

4. mucii Pe-aici-trece-Dunarea: acestia cred ca se produc de la condens sau chestii de genu. cel putin la mine asa am observat. cand mananc pe nerasuflate sau cand intru de la frig la excesiv de cald..intotdeauna cand ma simt mai bine, simt ceva ca se prelinge pe buza superioara. astia de obicei ajung pe o maneca.. e cel mai la indemana lucru. aici.. ce pot spune.. e ca … pot tine locul Gloss-ului sau strugurelului.. be naturel!

5. mucii scarbos-de-galbui-verzui : mah, mie una nu imi plac.. cu ceilalti hai ca mai eram de acord, ii mai ingadui ca deh, sunt ai mei.. unde sa ii gonesc? dar astia verzi apar cand esti racit si au aspect de infectie.. de acestia poti scapa doar prin utilizarea de produse chimice din marmacie. sunt cei mai naspa, bine ca nu apar de prea multe ori pe an. cel mai funny lucru la ei e ca poti scarbi lumea teribil . eu am reusit de atatea ori sa imi scarbesc co-locatarii (adica pe tata si pe sormea) atat de mult incat sa nu mai manance :)) . bine, eu nu prea ma scarbesc din fire. more food fo’ me :D. partea geniala e ca poti scapa de scoala-munca si sa te bucuri de frecat menta. spor!

am zis ca daca tot am aberat pe diverse teme, macar de acum inainte sa dau sfaturi utile.. si cu ce puteam incepe decat cu ce stiu si eu mai bine?

sfat util : get rid of them! fast! :))

ps : more to come, eventual deschid si o rubrica de „sfaturi utile”.. si ia chiar sa deschid! cu aceasta noua postare, adaug si o alta rubrica, ca la restu cam somez.

Comentarii
  1. tzutzi spune:

    bashinile nu te atrag in mod deosebit, nu? adica, n-ai putea sa ne vorbesti cate putin si despre ele ??? :D

  2. Ligia spune:

    In timp ce iti citeam postu am realizat cu stupoare ca stateam cu degetu in nas. Pana acu probabil n-am realizat ca asta fac de cele mai multe ori cand stau pe net…Productia nu a fost foarte satisfacatoare, plus ca a mea in majoritatea cazurilor, indiferent de tipologie tre lipita undeva (mie nu-mi place sa ma joc cu mucii, doar sa-i vanez), dar mai am inca cateva ore de forat pana ma duci la somn :D

  3. beavy spune:

    @tzutzi : mmm,nu prea ma atrag..nu prea stiu ce e alea.. pot sa scriu despre ragaituri daca doresti :-??
    @gicu : scoate mah degetu in nas! tu te descurci bine la capitolu „ascuns mucii” stiu, stiu. d-aia nu ma intrec cu tine, ca ma bati :P

  4. tzutzi spune:

    vrei sa scrii la mine pe blog?? in locu meu, fireshte

  5. Makaveli spune:

    Damn postu asta cred ca imi e dedicat in intregime mie.. de mic imi zicea mama ca sunt un mucios, mai tarziu am vazut si eu asta pentru ca la fotbal imicurgeau muci d-aia DANUBIUS pana umpleam toata lunca, pardon, maneca. Acum am invatat de la colegii mei de la fotbal ca exista si alta metoda de a scapa de gelatina din nas. Si anume, apesi pe o nara si sufli foarte puternic si bruscpe cealalta. Nu iese din prima, o sa va obisnuiti dupa ce va umpleti fata de muci de vro 2 3 ori. Daca dupa 10 incercari nu iese.. folositi servetelul sau in caz de urgenta maneca. :D
    Se recomanda citerea prospectului, pentru probleme adresati-va ORListului.

    sfat practic: nu suflati muci’n’ciorba, e mai bunza cu zmantana :D

  6. beavy spune:

    @ tzutzi : eu nu am timp sa scriu pe al meu, d-apai pe al altora..si oricum eu nu scriu..ceea ce se fac eu aici, nu e deloc opera de arta ce ar putea fi studiata de critici.. e mai multa labareala/abureala, whatever u like to name it :D
    @makaveli: mult mai scrii :))

  7. olumemicamicadetot spune:

    ai o imaginatie bogata in ale debitatului.Nu incerci si cva mai de varsta ta?

  8. beavy spune:

    nu sunt in masura sa scriu chestii inteligente.. am recunoscut ca nu am un creier prea dezvoltat..si sunt si mica, nu sunt tare mare. si nu conteaza ce varsta am. nu scrie nicaieri ca tb sa scriu ceva pt varsta mea.petre ispirescu nu a scris povesti cu fat-frumos la 2-3 ani :P

  9. olumemicamicadetot spune:

    ba da dar makr erau frumoase si le tine minte ink lumea;)

  10. beavy spune:

    eu tocmai incercam sa iti mentionez ca lumea nu tine minte chestii specifice varstei si nici nu scriu chestii specifice varstei.. si totusi lumea ii citeste si ii tin minte. asa ca si la 40 de ani am sa scriu despre muci si ragaituri. o sa tina minte nepotii mei

  11. X spune:

    reply la : imi ramaneau lipiti de degete ……nu ai auzit de servetele la varsta ta sau nu ai avut contact cu civilizatia din mom ce scrii despre muci

  12. olumemicamicadetot spune:

    aaa am crezut k incercai sa-mi mentionezi ca lumea nu tine minte chestii specifice varstei si k nicitu nu scrii chestii specifice varstei:)))))))))
    sa-ti traiasca viitori nepoti.esti faina.oarecum amuzanta dar neinformata.keep bloggin si no offence.

  13. beavy spune:

    neinformata referitor la? nu ma supar eu asa usor..

  14. beavy spune:

    @X : sunt sigura ca tu cand ai fost mic/mica te-ai folosit doar de servetele..

  15. olumemicamicadetot spune:

    ok.astept critici in continuare.tre sa mai si critice cineva.:))

  16. X spune:

    si prin absurd dak nu ma foloseam nu stateam sa ma laud la lume ca imi raman lipiti pe degete l-) apropo cati ani ai ?!/:)

  17. beavy spune:

    conteaza ce varsta am?daca nu iti convine ce citesti, move on ;)

  18. X spune:

    multe forme are prostia omeneasca ….

  19. beavy spune:

    da honey.. asa e, sunt de acord.fi fericit ca ai tu mai mult creier si da dovada de asta si poti sa nu mai citesti ce scriu.

  20. Ligia spune:

    Muci o sa ai toata viata, imi pare rau, nu se trateaza. Nici ipocrizia, prostia si intoleranta…
    Si care e treaba cu varsta, anyway? Ce? Dupa o anumita varsta glandele nazale nu mai produc secretii?:)) Lasati ca sunteti voi mai speciali si mai cu maniere (adica mai tzafnosi si mai cu batzu in cur), asa ca pentru varsta voastra, ca asa da bine.
    Si sincer nu prea ma incred in parerea unei persoane care da replici gen „da, sunt subiectiva, dar tot am dreptate”…A vorbi despre muci mi se pare mai matur decat replica asta. Parere personala…

  21. beavy spune:

    eu macar stiu ca am muci mereu in dotare.. dar sa am dreptate mereu nu am si nici altii, ca doar nu v-ati nascut atotstiutori ;)

  22. lawynya spune:

    io am 18 ani am citit ce ati scris si parerea mea e k aveti toti intre 3 si 6 ani dupa modul in care vorbiti.

  23. beavy spune:

    ai un „icsulet” in dreapta sus de tot, incadrat intr-un patratel rosu.. nu te tine nimeni sa citesti sau sa iti exprimi parerea asupra varstei noastre.. move on!

  24. Jeanina spune:

    Nu mai pot de raaas:)))
    Culmea…porecla mea e Muc cel mic…in care categorie m`ai incadra?

  25. beavy spune:

    la muci mici :))

  26. Vlad spune:

    :)) LOL LOL LOL … LOLOPULATOR SI LOLOZAUR… caterinca maxima… am ramas ”uimit” de ce au scris o parte din comentatorii tai (mici si frustrati). … astept posturile cu tipuri de scuipat, tipuri de fire de par de pe mana si nu in ultimul rand tipuri de vivici :)) :)) :))

  27. beavy spune:

    am fani, ce pot sa zic :)))

  28. Iza spune:

    am depait nivelul de „muc cel mic” :))
    dar cati fani, toata lumea petrece tmp cu propeii muci dupa ce a citit postul asta

  29. beavy spune:

    am dat startul unui nou trend.. urmeaza batistutele de la Louis Vuitton, cutiute eco pt pastrare, peeling „natural” al bazei nasului si in curand.. epilare muciala. bine asa?

Lasă un răspuns

