yo! ho!

Posted: Decembrie 22, 2009 in D'ale mele, Other stuff
Etichete:, , , , , , , , , ,

Vreau sa incep prin a spun ca „Fat Frumos” mi se pare ghei.. nu ca as avea ceva cu comunitatea lor, ca nu mi-a facut niciunu nimcutza, nu mi-a furat pe nimeni..d-astea. doar ca asa, la esenta denumirea, apelativu’ de Fat Frumos o cam da in ghei-isme. Cum ar fi tu, ca fata, sa te mariti cu unu cu asemenea nume si sa te cheme Dna X Fat sau Dna X Frumos, ca nu ma prind care e numele si care e prenumele.. mai greu pe la case mai mici..

Si cum veni asa iarna cu tot alaiul ei, cu tot arsenalul, iar colindatorii incep sa curga ca apa de la robinet, ma gandeam cum ar fi sa mergem si noi cu colindu’.. adica io si sormea. asta pt ca mai devreme m-a OBLIGAT sa cant cu ea Wham-Last Xmas (varianta noastra) si a iesit miiiiiiinunat. M-a aburit tata cum ca de la interfonu pe care il detinem, putem sa sunam la alte apartamente de pe scara.. asta a fost primu lucru pe care l-am facut cand am vzt interfonu pus, cand m-am mutat.. chiar dinainte sa imi zica. am avut asa un feeling, dar ori nu merge faza ori nu era persoana acasa ori am sunat la un apt care nu se afla pe scara. cum ar fi sa nu mai fie nevoie sa ies din casa in cautare de o „cana de zahar” si sa incep sa ii sun pe toti .. de la parter pana la et 4.. daca i-as gasi pe toti acasa, cel mai probabil ca m-as alege cu un sac de zahar. oare or fi incantati vecinii daca atunci cand le-ar suna interfonu mai intai ar auzi „suntem de la apt XX” si apoi „primiti cu colindu? ;;) ” ? nu incercam anu asta, pt ca inca nu ne tragem de sireturi si nu vrem sa ii suparam. ba mai mult, am vzt ca exista o conexiune aparte intre toti. fiind si un bloc doar de 4 etaje,ai dracu se cunosc toti intre ei. io iar nu stiu pe nimeni. nush cum se face ca mereu lipsesc cand bate vreunu la usa. sormea a interactionat cu toate babele, iar tata cu toti din parcare. io n-am socializat cu nimeni.. nu are nimeni retea wireless sa ma conectezsi eu, sa impartim aia multi mega pe secunda.. chitrosi. sufar.

Si, ce aveti de gand sa faceti de sarbatori? Am sa va scutesc de tastat si va las doar sa bifati, ca sa nu ziceti ca va torturez :D

Apreciez orice invitatie la chestii care nu ma pricep sa le fac, gen toba, caltabos, carnati iumi de casa, sunca.. uf, mi-e foame acu :|

Si o melodie draguta rau : Chris Rea – Driving Home for Christmas

Mai revin pana de Craciun.. Ho, ho, ho!

Comentarii
  1. alx spune:

    te sun sa te trezesc si ma sparg :P

  2. beavy spune:

    ti-am zis ca esti cel mai de gashca prieten al meu? nu? oare de ce nu ti-am zis-o ever? :))))

  3. alx spune:

    bai potoleste-te cu prostiile si fii recunoscatoare! mi-ai cerut cadou de craciun si ti-am dat? da. si anume nu te-am trezit :P asa ca sa nu-ti mai bata pliscu a ineptii dinastea cum ca n-as fi de gasca.

    betivo! dati cu huo in betiva! :))))

  4. beavy spune:

    ioo? betivaa?? nooo.. ai gresit blogu. clar erai spart cand ai intrat pe net :)) se intelege :)). btw, sunt a mai persoana recunoscatoare.chiar ma plec in fata ta, de cata recunostinta am adanc in sufletul meu pt tine ^:)^ :))

  5. Viorel spune:

    Hey ai mers cu colindu, dacă veneai și la mine iți dădeam eu ceva sa de mâncare ;) un covrigel acolo :P

  6. beavy spune:

    ma mir ca nu un snack d-ala pt catei :))

Lasă un răspuns

