o raza de soare, va rog :)

Posted: Martie 9, 2010 in D'ale mele
Etichete:, , , , , , , ,

sa imi bag picioru ca daca mai ninge mult scot pomu’.. ma jur! incep sa ma duc cu colindu’, ma autoinvit la un vin fiert cu scortisoara, ma pregatesc sa taie Anda porcu si sa imi aduca sorici :)), sa astept colindatorii cu usa inchisa, sa impodobesc bradu’, sa il uit acolo pana la vara probabil.. asta in caz ca mai avem si acest anotimp. desi tind sa cred ca.. nu!

urasc ochelarii de vedere. pur si simplu ii urasc. in primul rand, pt ca mereu se afla unde trebuie, adica pe ochi, dar eu ii caut in permanenta. in al doilea rand : pt ca au un efect de aburire mai proeminent ca textele unui cocalar si 3 : il repet pe primu, pt ca eu sunt prea neinspirata uneori plus faptu’ ca toooot trebuie sa ii sterg. orice pata ma seaca. retina mea e pitzi si nu suporta. nu ma mai suport, clar :)).

vreau primavara, vreau pomi inverziti si ciripit de pasarele

vreau miresme florale , buchete, stoluri, randunele.

vreau soare, vreau temperatura ridicata in termometre.

vreau sa simt razele cum ma-ncalzesc si sangele cum imi alearga prin vene.

vreau ploi de vara, rapide si calde.

vreau plimbari sub clar de luna, prin noapte.

vreau sa nu mai ninga. se poate? :(

SKIZZO SKILLZ  – pierdevara

Lasă un răspuns

