reintoarcerea la origini

Posted: Septembrie 8, 2010 in D'ale mele
Etichete:, , , , , ,

prima zi de la facerea lumii..

Dupa o absenta de cateva zile de la domiciliu’ , reintoarsa cu chef de seriale si dormit si lenevit am „spot”-uit pe usa blocului un prea minunat anunt : ” la data de 9.09.2010 vom intrerupe furnizarea energiei electrice pt reparatii ulterioare, bla bla bla.. intre orele 8:30 – 18:30. ” say whaaaat? bun, se intampla o data pe an.. dar dureaza prea mult, nene. imi dau cu palpitatii.

asa.. si io ce-o sa fac? la filme nu ma pot uita, ca nu pot deschide calculatorul.. laptopul il pot deschide, dar am doar wireless si al dracu si asta functioneaza pe curent electric. deci, fara calculator, fara net.

nu pot nici baie sa fac pt ca am centrala si.. asta tot pe priza se bazeaza.

nici sa imi fac de mancare sau sa imi incalzesc nu pot.. si aragazul e electric, iar eu nu detin chibrituri, nimeni nu fumeaza ca sa am o bricheta, nu tu scaparator, cremene sau alte modalitati de a da drumul la gaze.

deci.. foodless, netless, waterless, exact ca in codru.

o sa vad cum s-au simtit stramosii nostri inaintea descoperirii focului. sper totusi sa nu ploua.

i need a job :))

Comentarii
  1. tenes spune:

    bai! spala-te, nu zic. la lumanare de e nevoie :)))

  2. beavy spune:

    n-am cu ce sa aprind lumanarile… :)))))

  3. zerocratu' spune:

    azi era o zi perfecta pentru somn. io am domit 20 de ore continuu cand au luat dobitocii curentu :D

  4. beavy spune:

    am stat cu cornu-n perna… da pana cand?

  5. WaTzaP spune:

    Bine ca vibratoarele e pe baterii.

  6. beavy spune:

    si alea se mai termina.. sa stii :)))

  7. cu netu` poti rezolva simplu, faci rost de un modem, bagi in usb si ai acces la maretul internet

    eu asa fac, pe Xp nu imi merge driver-ul pt wireless si cablu nu imi trag prin toata casa

  8. beavy spune:

    si daca wirelessu e conectat tot la priza si nu am curent.. cum am net?

Lasă un răspuns

