Falling..

Posted: Octombrie 28, 2010 in D'ale mele, Muzica
Etichete:, , , , ,

How can you not fall for falls?

Nu cred ca a fost vreun an, in care sa bat potecile parcurilor atat de mult incat si bancile s-au plictisit de curul meu, veveritele nu mai se sperie de capul meu patrat, iar frunzele cazute, de lene, nu se mai dau la o parte.. Chiar si cand e pe moarte, natura arata superb. De la primii muguri, primele raze de soare caldute, miresmele de care nu te mai saturi de inhalat, apoi soarele puternic care arde tot in jurul sau si lasa urme rosiatice, aurii, ruginii… ca apoi, totul  sa dispara.. totul ramane gol.. gol si rece.

In fiecare anotimp ma indragostesc.. it seems I just can’t get enough. Vreau sa fiu pretutindeni si nicaieri. Vreau sa stau sa observ toate schimbarile, dar nu vreau sa ma schimb eu. Vreau sa fiu acolo cand se intampla toate, dar nu vreau sa iau parte direct la actiune. Vreau sa raman in umbra, dar sa razbata raze mici sa aiba ce-mi incalzi sufletul. Vreau sa fie rece, sa imi iau jumatate de sifonier pe mine, sa imi inghete nasul, sa iti caut mana calda, sa zambesc, sa fac cu ochiul soarelui pt ca tine cu mine si sa mergem mai departe.

La primavara, o sa ma gasesti in leagan.. probabil nu o sa ma recunosti din cauza copiilor care stau la coada in preajma mea sa se dea si ei. Cine altcineva putea fi mai imatur, fara dorinta de a se maturiza, care se simte bine printre copii din scoala primara? Vreau vata pe bat si vin fiert cu scortisoara. Vreau sa ies sa ma plimb intr-o seara.

Lenka – The Show

Comentarii
  1. John Doe spune:

    So when you hear this Autumn Song
    Clean your heads and get ready to run
    So when you hear this Autumn Song
    Remember the best times are yet to come.

    Frumos post.

  2. weedini spune:

    ce de sentimente,auzi :-<

Lasă un răspuns

